torsdag 11 november 2010

Lite förändring

Idag gjorde jag en ny leksak.
Fleeceflätorna börjar se sina sista dagar så jag tyckte det var dags att göra någon ny. Provade på att göra en fyrfläta den här gången. Lite hållbarare, kan vara bra när man tränar krokodiler..

Apportbocken ser från ganska oanvänd ut till VÄLDIGT använd ut. Efter bara två dagar.

Idag på fm så åkte jag faktiskt en sväng till klubben. Släppte hundarna så dom fick rusa av sig lite. Dom for runt som tre små torpeder i snön allihopa. Glömde kameran hemma så tyvärr blev det inga bilder. Synd med tanke på att vädret har varit KANON idag. Vitt, soligt och alldeles underbart! Önskade att jag hade varit frisk så jag hade kunnat gå en lång promenad med dom.

Imorn ska jag testa att jobba. Det kryper i kroppen av att ha varit hemma i några dagar. Jag hoppas det går bra. Sen är jag ledig ihelgen...skönt!

Fick lite bloggtips av Malin uppe på klubben. Så efter lite besök är jag nu ÄNNU mera träningssugen. Vissa bloggar och människor blir man såå inspirerad av.

Passade på att göra om lite här i bloggen också. Tröttnade lite på det gröna..så nu kör vi lila ett tag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv