söndag 7 november 2010

Söndagsmiddag!
Mats är och käkar pizza med grabbarna. Jag gjorde en salladstallrik med blandade godsaker istället. MMmmm...gott!

Jag skulle egentligen ha jobbat idag. Men min hals pallar inte. Den värker och jag har åkt på världens rethosta...inge kul :( . Så Carina & Fia var snäll och delade på mitt pass idag. Skulle ha jobbat 11-21 & haft ganska stor del i kassan. Det funkar helt enkelt inte. Ska åka och jobba imorn iaf, då är jag ju på frukten så då går det bättre.

Så idag har jag försökt att varit tyst så mycket som möjligt. Fixade blommorna på bron medans Mats var snäll och bytte till vinterdäck på min bil. Skönt att ha det gjort.

Hundarna fick träna lite hoppteknik på fm. Dom blir trötta - jag anstränger mig minimalt = bra kombination idag. Tränat lite fritt följ med Mike också. Sen tog jag bilen och utforskade lite träningsvägar nära hem. Hittade en perfekt. En mördarbacke. Berit har kört mycket där när hon tränat hästar, och duger det åt travare så duger det åt mig och hundarna ;) Jag skulle egentligen ha behövt en bättre cykel men den jag har får duga så länge. Så sur på den jäveln som snodde min braá när vi bodde på stan. Den jag har nu är en gammal som jag fått. Problemet är att det är så smala däck på den så det blir lite krångligt att cykla på skogsvägar. Har tänkt sätta igång så fort jag blivit bättre i halsen. Nu ska vi komma i form till nästa säsong :)

Nu ska vi ta en kvällspromenad, sen blir det söndagsmys i soffan resten av kvällen. Varmt gott te & chips!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv