måndag 29 november 2010

Vart tog tiden vägen?

Jobba, jobba, jobba...jobba...jobba.
..å ännu mera jobb.

Jag har tänkt uppdatera så länge, med film från klubbfesten, bilder från tjejkväll m.m. men tiden räcker inte till. Jag har jobbat sjukt mycket ett tag. Jobbar, äter, går med hundarna och sover, så har mina dygn sett ut typ. Berit drog som sagt med mig på klubbfesten mitt i jobbarhelgen. Det var skitkul. Sen jobbade jag även den här helgen som var. Men var till Johanna på tjejfest i lördags. Hon bjöd på jättegod mat, skumtomtar och trevligt sällskap. Supermysigt!

Har tränat lite lydnad med Mike då jag har varit hem på lunchen. Små korta pass. Måste ta tag i våra vänstersvängar på allvar...han har jättedålig kontroll på bakdelen..om han ens vet att han har någon ;) ;) Ska försöka ta ett riktigt pass på onsdag då jag äntligen är ledig. Vi har iaf börjat träna lite platsliggning nu. Det blir bättre och bättre även om han är väldigt störningskänslig än så länge, han vill gärna ha koll på allt runt omkring. Så vi har gjort det till en liten lek, att han ska ligga och vara koncentrerad på uppgiften trots att jag hittar på en massa olika saker, som att tex. tappa godis på marken, göra hastiga rörelser m.m.

Agility har det inte blivit så mycket av än. Tränat tre gånger i ridhuset bara. Två gånger med Lee på klubbens träningar och en gång då jag hyrde själv och tränade både Lee och Mike. Vi får se om det blir någon träning imorn...det ska ju bli svinkallt, så är det för många minus så stannar vi hemma.

Nä uscha...jag är alldeles för trött för att skriva nu känner jag. Uppdaterar då jag har återgått till ett mer normalt liv ;)

Unnade mig föresten en ny, snygg vinterjacka då jag fick lön. Det tycker jag att jag var värd :) Den var på nå erbjudande så den kostade bara 800:- istället för 1300. Kanon! Täckbyxorna var också på erbjudande, 500 istf. 1000. Får se om jag tar mig råd till dom med. Bra nog sugen.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv