tisdag 30 november 2010

Jag längtar till såna här dagar!

Så därför får Berit pryda kvällens inlägg :) Den är tagen förra vintern när Berit, Annika och jag gick långpromenad med hundarna och grillade korv. Såna dagar gillar jag. Oftast så brukar dom dyka upp i maj. Men imorn säger dom att det ska vara sol och kyligt ute. Sol gillar jag, och kyligt beror på om dom menar -8 eller -18 grader kyligt. Jag föredrar nämligen det första... Mike var väl kring 13 veckor nånting här tror ja? Kan minnas fel... :)

Det ska bli såååå skönt med sovmorgon imorgon! Å få vara ledig och pyssla på här hemma. Åka och ta en lång skön promenad med hundarna. Träna lite. Å bara njuta av en ledig dag!

Det var egentligen agilityträning ikväll, men jag sa att vi inte kommer nå. Tyckte -17 var lite väl. Plus att jag tyckte att Lee verkade lite stel imorse. Så vi stod över. Det är verkligen ett stort minus med kylan - att man inte kan träna som man vill.

Ska träna lite kökslydnad med Mike nu innan jag ska slappa framför tvn. Han verkar nämligen inte tycka att -17 ska sätta stopp för hans roligheter.. ;)

Tyson och Lee däremot ligger hellre framför vedspisen i köket och myser. Smarta killar de där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv