fredag 4 februari 2011

Dom små sakerna..


... som gör sån stor skillnad.


På lydnadskursen i onsdags fick jag som tips att när jag ska göra en vänstersväng sätta den högra foten alldeles rakt framför min vänstra, med tårna pekandes åt vänster. Inte ta ett lite "längre" steg åt vänster som jag har gjort tidigare. TADDAAA!! Inga problem med vänstersvängar längre. So far iaf. Att ett sånt stort problem kan lösas så enkelt. Tack!

Imorn ska vi träna inkallning. Jag ska se det som ett moment. Inte förutsätta att det är pieace of cake. Vi ska dela upp, belöna varje enskild del, för att senare sätta ihop momentet.

Nu känner ja att jag verkligen vill få oss startklar. Ska minsann se till att få till träningar med andra så vi får träna med störning.

Meeeen imorn ska det även hållas tummar för Annika & Takida och resten av bollnäsgänget som tävlar på Folksam Cup ihelgen. Kör så det ryker!!!!!!!
Å till Amanda & Svea , Mikes syrra, som ska tävla lydnad imorgon. Nu tar ni det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv