fredag 4 februari 2011

Sjuk


Min kropp känns sjuk. Den värker, halsen bränner och känns tjock. Men jag har inte råd att bli sjuk nu. Ska jobba 12-18 idag och 15-21 imorn. Får vila så mycket som möjligt däremellan. Ikväll blir det myskväll med Mats, pizza & Lets dance.

Hade fått ett mail av Carina Byrén igen idag som undrade om jag kunde hjälpa till med en grej på skolan. Det lät jättespännande och kul så jag hoppas att jag kan. Inväntar datum nu så får vi se.

Kicken från lydnadskursen i onsdags håller i sig. Har bestämt att vi ska börja våran rut-träning nu. Plus att få till alla delar i inkallningen. Sen ska vi försöka skapa lite mera stadga i de andra momenten. Ska fösöka hinna ett litet pass innan jag börjar.

Trevlig start på helgen allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv