söndag 27 februari 2011

Solen -dagens energikälla

Solen kan verkligen konsten att ge en mer energi.
Idag har det varit en fantastisk dag!

Solen har skinit & all snö på vägarna har tinat bort.
Aldrig förr har jag längtat och varit glad för att det blivit slaskväder ;)

Jag var ute med hundarna i ca 4 underbart härliga timmar. Gått långpromenad, tränat lydnad och slalom med Mike, tunga intervaller med Lee & lite konster med Tyson. Mest för skoj...han tycker det är så roligt :) Man känner verkligen va pigg och glad man blir av att vara ute när solen skiner. Idag kändes det lite lite som att våren är på väg. Jag hoppas det. Jag är trött på allt vad vinter heter och är just nu.

Nu ska jag sätta mig och planera det sista inför min kurs som börjar imorgon. En tvådelad, så det ska verkligen bli extra spännande att följa ekipagen hela vägen fram till tävlingarna i juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv