söndag 6 februari 2011

Vilken underbar dag!

Connor få inleda detta inlägg...

Vädret & Humöret är på TOPP!

Berit och jag började dagen med en superhärlig promenad i skoterspåren. Vilken energi man får av sånt här väder. Heeelt underbart!! Man glömmer ju t.o.m bort att längta till sommaren dagar som denna. Hundarna tyckte också att det var superhärligt att vara ute idag.

Bästa Tommy Lee

Tyson tycker att det här är livet. Här med Connor hack-i-häl.

Berit + gänget

Min fina Mike står och spanar.

Hela tiden längst fram, utforskar och håller koll på alla andra.

Efter promenaden med Berit skjutsade jag hem Tyson och Lee. Åkte ner med Mike på stan igen och gick runt vågen med honom. Han tycker det är sååå spännande. Man möter så mycket folk och hundar. Vissa konstiga folk som sitter i en stol som far runt, och en del med pinnar i händerna...såna kan man ge lite konstiga blickar. Så det är nog bra för min lille "lantbo" att komma ner på stan lite.

Vi gick även genom stan och stannande till på parkeringen mellan apoteket och hotellet. Där tränade vi lite fritt följ och inkallning. I början kikade han till lite när det gick folk förbi, men han släppte det fort och brydde sig inte nå. Han gick kanonfint så det kändes så himla kul. Det känns som att han börjar hitta sin possition och känner sig säker i den nu. Å såna vänstersvängr som han gör nu så kan jag inte förstå att vi hade jättestora problem med dom bara för en vecka sen. Gud va nyttigt det är med tips ifrån andra. Kunde nästan inte sluta träna idag för det var så roligt när han gör såna framsteg. Men jag lyckades till slut :)

Ska försöka få till ett pass då vi filmar och blir komenderad i veckan.

1 kommentar:

  1. Vi måste verkligen få Tyson att acceptera Ballen så vi kan umgås allihopa! Eller så är det dig vi ska bearbeta och inte Tyson haha..

    SvaraRadera

Bloggarkiv