lördag 5 februari 2011

Saturday night

Hanna, Mike & Baltazar


Mådde inge bra imorse. Ringde Ida så hon fick jobba istället för mig ikväll. Eftersom jag tagit på mig lördagen extra kändes det som att det är bättre att någon som känner sig pigg får jobba.

Låg i soffan och kikade på film, surfade lite, pratade med Annika....ganska skönt när man inte har så mycket ork. Kan ni gissa va de tre grabbarna som var hemma med mig tyckte????

BOOOOORING DAY

Till slut så hittade även myrorna till mina brallor och jag ringde B. Vi åkte iväg och gick en sväng med hundarna. Dom sprang och busade och var nog överlyckliga att äntligen få komma ut. Vi körde några intervaller med allihopa så dom vart trötta och nöjda. Innan vi åkt därifrån så kommenderade B mig litegrann. Första gången jag och Mike blev komenderad och tur var väl det. När B sa "Framåt Marsch" så for Mikes huvud som en propeller...å jäklarns!! Jag förstod genast varför. Så säger vi ju på rapporten när han ska spring allt han kan till nästa station. Ooopppss!! Han blev lite förbryllad och undrade vad vi höll på med. Men det gick skapligt till slut. Berit fick börja med att säga "Marsch, marsch, marsch.....framåt marsch" Bara för att Mike inte skulle bry sig om vad hon sa. Så nu måste vi ha någon som komenderar oss ofta så det släpper.

Var hem med Tyson och Lee och sen for jag och Mike och hyrde film och köpte chips. Innan vi åkte hem så gick vi runt vågen med Hanna och Baltazar. Tänkte jag ska gå lite i stan själv med Mike så han får stå lite på egna ben. Ben som för övrigt är såhär trötta just nu... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv