tisdag 22 februari 2011

Goa goa Lee!!!

Idag åkte jag och Lee själva på agilityträningen. Lyckan var total. Gissa om gokillen var lycklig över att slippa dom andra två, och ha mig alldeles för sig själv bland alla agilityhinder.

Försökte få till nån tajt sväng någorlunda, men kändes inge bra med dom idag. Så vi fokuserade på att köra lite raksträckor. Å en övning där man skickade på baksidan av hindret och drog över med armen man skickar runt med. Så som vi tränade på träningen med laget sist. In i slalom och lite rakt. Det funkade jättebra, jag tycker Lee läser det fint. Sen var det en övning med en böjd tunnel och en stjärna. Tränade lite olika tunnelingångar. Den närmast mig, och den bortersta fast han kom rakt emot den ena ingången. Så han skulle välja den andra bara av mitt kommando. Tycker han är duktig på det fast vi inte kört det på länge.

Lee tyckte det var superkul att köra idag. Man blir sååå glad av att köra honom för hans glädje smittar verkligen av sig. Så även om allt inte funkar och det blir fel så kan ja ändå känna mig nöjd efteråt. Herregud va jag tycker om den hunden!! Min fina fina Tommy Lee !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv