söndag 12 juni 2011

00:00 - Önska

Klockan stod på precis 00:00 nu när ja loggade in. Önska! Så sa vi jämt när man var liten..om alla siffror på klockan stod lika..typ 11:11, 22:22, 00:00. Så man kan ju hoppas min önskan slår in :)

Tävlingen idag har jag och Annika bestämt att vi ska glömma! Första loppet kanske ja lägger in senare..får se om ja bjuder på katastrofen ;) Lee var en segpropp som sökte högersida. Blää..piss och skit kändes det. Han var så otrooooligt seg. Jag har inte upplevt att han blivit så seg av värmen någon gång tidigare faktiskt.

Andra loppet hade ja startnummer ett. Man brukar ju alltid få nån minut på sig innan första start. När en minut av banvandringen var kvar så frågar ja hur många minuter innan ja ska starta....1 minut säger dom i tältet *gaaahh* My god! Brådis. Skyndar mig och hämtar Lee...hinner bara dit så ska vi starta. Ja brukar alltid gå igenom banan i huvudet innan ja kör men nu hann ja inte det. Så va gör ja? Jo glömmer banan på tredje hindret...är på väg mot fel när ja kommer på mig själv. Rätar upp Lee rätt men skickar honom då i urtaskig vinkel rakt in i tunneln som ligger bredvid balansen istf. upp på den. Klantig matte, fattar inte va ja höll på med. Om träningen igår gick kanon så var det här världens magplask, platt som en pannkaka. Annika och Takida gjorde heller inga höjdarlopp tyvärr. Så den här dagen tänker vi glömma fort!!! Dåligt genrep brukar vara bra sägs det..då brukar det går bra sen när det gäller. Vi får hoppas på det så det går bra på SM nästa helg...

Annika & jag tyckte iaf att hörs man så syns man, och syns man så är man någon. Så fyra mil före uppsala satte vi igång med våran storstilade entré...mitt i en omkörning går det hål på avgassystemet. Så den som undgick oss idag gjorde det bra.. ;) Dryygt! Så nu måste bilen in på lagning till veckan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv