torsdag 9 juni 2011

Back on track..

Herregud va rörigt mitt liv har varit den senaste veckan. Jag och Mats har ju separerat och jag har flyttat till en lägenhet på stan. Ett otroligt tufft och jobbigt beslut. Inte lätt att ställa om sig och att vara själv när man har varit tillsammans i 9,5 år. Det är typ en tredjedel av mitt liv. Helt sjukt! Jag är otroligt glad att vi skiljs som vänner och kommer att fortsätta att vara det. Skönt att man inte är osams när det är så mycket praktiskt som måste fixas med hus osv.

Tyson kommer att bo kvar hos Mats. Så nu ska jag, Tommy Lee & Mike försöka hitta en ny vardag tillsammans. Tur jag har många killar i mitt liv så ja slipper skiljas från alla samtidigt ;) Det gör det hela mycket lättare.

Jag har äntligen fått internet igen. Jag har varit helt handikappad i en hel vecka utan. Så nu blir det förhoppningsvis bättre uppdatering här i bloggen igen :)

Igår åkte jag iväg och solade med hundarna. Hanna och Baltazar kom och gjorde oss sällskap. Vi låg på en filt och myste i några timmar och bara låg och pratade om livet.


Min fina Tommy Lee!! Hanna står för alla bilder i det här blogginlägget. Dom är ärligt snodda ;)
Mike tyckte det var fruktansvärt tråkigt att bara ligga och sola. Men jag har tänkt att vi ska träna på att slappna av & ta det lugnt i olika miljöer. Det behöver inte hända någonting jämt. Inte Mikes melodi precis.. :) När han sen fick vara lös njöt han i fulla drag.

När vi solat klart så åkte vi till Hanna som bjöd på middag. Supergod lax med ugnsgrönsaker.

Jag älskar att det äntligen har blivit sommar!!! Sååå skönt! Mats & jag åkte och köpte en milkshake igårkväll och gick en sväng med Tyson. Jag fullkomligt älskar varma sommarkvällar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv