tisdag 28 juni 2011

Reklam

Måste ju även göra lite Reklam för världens bästa klubb som just nu har ändrat om ganska mycket i kursutbudet. Jag gillar när det kommer nya grejer och man vågar pröva och vågar utvecklas. Kurserna delas in i fler steg och man kan få det mer individanpassat. Å en ny grej som jag verkligen tycker är skitbra är att man nu kan boka enskilda instruktörer för Privat lektioner.

Superbra tycker ja!!! Information kommer på hemsidan inom kort. Kolla in vetja!!

www.bollnasbrukshundklubb.com

2 kommentarer:

  1. Jag la in lite reklam efter ditt påhopp! Jag älskar ju Willys så det gör jag gärna:)..

    SvaraRadera
  2. Helena om du lägger ut en webadress så MÅSTE du aktivera den så det bara är att klicka på den. Googla om du inte vet hur man göööör..

    SvaraRadera

Bloggarkiv