lördag 25 juni 2011

Midsommar..?



Midsommar för mig är att jobba mellan 8.30-19.00. Skål för det!
Skrattar bäst som skrattar sist! 100% ob två såna pass på en helg kommer sitta fint när semesterlönen kommer :)

Så i år har jag varit så fruktansvärt tråkig att jag har bojkottat midsommarfirandet helt och hållet. När jag slutade jobba igår åkte jag och Annika till skogen och gick en lååång promenad med hundarna. Allt för att trötta ut dom till senare då Annika & Sky kom på besök. Jag bjöd på mat och vi satt och snackade skit långt in på natten.


Idag var det dags för jobb igen. Så fort ja slutat hämtade jag upp hundarna och mötte upp Annika på klubben för ett agilitypass. Vi körde både dom stora & dom små. Först körde vi en bana, och sen en version av den banan. Dom gick riktigt bra ikväll. Jag tycker Mike & Sky har utvecklats enormt mycket under den här veckan. Det märks att vi kört mycket banor. Dom tar för sig mycket mer och söker hinder mycket bättre. Vi har kört enkla raka vägar, men lagt på olika svårigheter.
Jag har bestämt mig för hur jag vill att vårat slalom ska vara. Det känns skönt. Nu ska Annika bara hålla koll på mig så ja sköter det ;) Vilken tur att jag har en sån bra coatch, träningspartner & vän. En allt-i-ett lixom! Så kul att vi är igång med våra träningar igen. Man behöver någon som står där och petar i allt.

Nu ska vi gå och sova så vi orkar upp imorn och ta en lång härlig promenad innan jobbet.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv