tisdag 21 juni 2011

Det närmar sig..

Imorn debuterar vi.
Första agilitytävlingen tillsammans..stort!

Det ska bli förbaskat roligt. Jag räknar inte med någon placering. Jag vill att det vi har tränat på ska fungera lika fint på tävling som på träning. Jag vill se att Mike inte bryr sig om publik, domare m.m. Jag hoppas jag sköter mig och visar honom runt på bästa sätt. Vi är långt ifrån klara och säkra för att kunna tävla om en vinst på en bana. Men självklart kommer vi att göra vårt bästa. Även om det bästa just nu kanske inte räcker hela vägen. Men det gör mig inget.

Det här är en helt vanlig träning med nya störningar! Spännande att se hur lilleman tar in allt :)

Jag vet iaf att jag kommer njuta av varje sekund inne på banan med min lille pärla!!! <3

Vill även passa på att önska ett STORT Lycka till, till mina kursare gamla som nya som debuterar imorn!!! Å kanske det största till min "partner in crime" Annika med Mikes syrra Sky!! Ni är grymma allihopa!!!

1 kommentar:

  1. Haha, vi har lagt in samma bild! ;D

    Fatta, nu börjar nästa kapitel för oss!! Va mycket roligt vi har framför oss....!!!!

    och världens största lycka till från oss!!!

    SvaraRadera

Bloggarkiv