måndag 13 juni 2011

Måndagen bara svischade förbi

Den här dagen har verkligen bara svischat förbi. Klev upp 05.00 och gick morgonpromenad med hundarna och efter det har allting bara rullat på... Träffade sektorn + Tina för att kolla igenom anmälningar & betalningar till tävlingarna. La upp PM och kollade av lite annat. Tina fick både hämta & skjutsa hem mig...drygt att vara utan bil. Imorn ska iaf Martin hjälpa mig att försöka laga den. Så ja hoppas att det går bra. It sucks att vara utan bil!!

Ringde Hanna på kvällskvisten och tog en kvällspromenad. Riktigt skönt och kul med lite sällskap. Det ska vi göra oftare :) Här är en bild på galningarna...ni ser ju, det bara lyser i ögonen ;)

Sitter och myser i soffan nu med filt och tända ljus. Ska strax gå och sova..
Idag har jag varit jättesugen på att träna lydnad igen. Funderar på att kanske köra ett pass imorn. Chockanmäla till en tävling kanske så ja får lite press på mig och måste träna ;) Hehe..nä. Körde lite fritt följ med Mike i vardagsrummet idag. Han går så fint så ja måste ta tag i det så småningom känner ja. Go natt mäer!!!

1 kommentar:

  1. Massa promenader så fort jag e hemma! Jag hänger gärna med som sällskap till Arvika! Satsa på den tycker jag!

    SvaraRadera

Bloggarkiv