onsdag 23 mars 2011

Agility Abstinens!!!

Jag vill träna agility utomhus!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU!

Ge mig sommar! Jag vill springa fort och köra järnet med grabbarna. Idag har jag verkligen en såååån stooor agilityabstinens. Att det kan vara så fruktansvärt kul och beroendeframkallande...Helt sjukt!

Kameran fick slut på batteri nyss när jag skulle lägga in en bild på Mikes nos. Han har fått som en stor böld på den :( Ser jätteläskigt ut...Har pratat med Sofia så nu ska jag göra rent morgon och kväll och lilleman ska ha tratt på sig. Sen ska jag ju röntka på tisdag så blir det inte infekterat så ska vetrerinären få kika på det då. Jag hoppas det blir bra så vi slipper åka in. Såg ut som ett insektsbett först, men inte nu längre. Kom över natten bara...usch och fy!!

Nu ska jag ut med hundarna en sväng innan jag ska iväg på möte på klubben.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv