lördag 26 mars 2011

Nya knoppar

Idag kommer det nog bli en bra lördag! Jag tycker redan att jag har fått jättemycket gjort. Jag har bytt & tvättat sängkläderna i sängen. Städat hela nedervåningen. Jag har även hittat knoppar till min byrå som jag målade vit för några månader sen. Den har stått utan knoppar för jag har inte hittat några jag gillat tidigare. Igår tipsade Johanna mig om ett par snygga på Åhlens. 35:- styck -som hittat! Jag behövde ju åtta stycken så det var kanon att dom var så billig. Jag hoppas dom blir lika gullig när dom sitter på byrån som dom är utan.

(knopparna)

Igår var jag och Johanna ute och käkade. Oxfile planka lyxade vi till det med...mums!! Man måste få unna sig någonting när man precis har fått lön. Även om den var dålig den här gången. Efter vi suttit på restaurangen och myst och ätit gott så åkte vi till Linda & Budda. Dom har ju köpt hus som dom har byggt om HELT! Det var verkligen jätte jätte fint!! Nytt, fräscht & jättefint. Det är Budda som har ritat hur huset ska se ut, och planlösningen var verkligen kanon. Jag hade kameran med mig men glömde såklart att knäppa nå kort på hela kvällen. Typiskt. Så går det när man har för trevligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv