tisdag 22 mars 2011

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..

Vaknade imorse av att telefonen ringde.
Konstigt nummer..antagligen en försäljare så ja lät bli att svara.
Somnar om.
Telefonen ringer igen. Den här gången är det Anna från jobbet som undrar om jag vill jobba. Lovat Berit att vara hundvakt så jag tackar nej.
Den här gången kan jag inte somna om.

Kliver upp och slänger in en tvättmaskin. Går en sväng med hundarna. Städar, tvättar, diskar.
Ingen motivation till att träna så dagen blir lugn. Ganska skönt faktiskt. Hann med en promenad med Berit & Connor + grabbarna mina. Cajza höglöper så hon fick vackert stanna hemma. Connor däremot försökte para sig med Lee under hela promenaden....Lee var måttligt road. Han försökte som alltid gå runt i sin egna lilla värld, medans dom två slynglarna höll på att dryga sig på honom. Mike försökte valla och få igång honom till lek & Connor hoppade och bet honom i baken samtidigt som han försökte rida på honom. Stackars Lee!!

Nu har vi precis käkat, Mats har stuckit till Jerry och jag ska snart till Pillan en sväng.
Ska nöta lite småsaker i köket först bara...börjat med lite grunder till nya moment :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv