måndag 14 mars 2011

Hannispannis

Idag tänkte ja hylla min kära vän Hanna litegrann. Hon imponerar nämligen på mig. Hon har gått ner 28 kilo sedan den 8 juni 2010. Hon kör enligt Lchf. Belönar sig själv genom att när hon har nått en viss viktnedgång unna sig saker...spaprodukter, en resa m.m. Sen tycker jag hon är så otroligt strong som delar med sig av sin resa genom att på sin blogg lägga ut före/efter bilder, från alla håll och kanter i bikini, hon skriver sina mått, ger mattips, skriver då hon "fuskat"..ja en rakt egenom ärlig blogg. För det är faktiskt så hon är som person. Hon säger vad hon tycker & står för det. Man vet vart man har såna människor & det gillar jag.

Vi kan träffas bara för att fika, prata en snabbis, ta en promenad...man behöver inte umgås länge, anstränga sig...man kan bara vara i varandras sällskap.

Sen vet jag att hon alltid ställer upp till 100%. Oavsett. En riktig vän & inspirationskälla!

Tack Hanna för att du är du!!

1 kommentar:

Bloggarkiv