måndag 14 mars 2011

Sjukstuga

Här hemma är det fortfarande sjukstuga. Igår låg jag med feber nedbäddad i soffan hela dagen. Sov flera timmar och var helt slut i kroppen. Hundarna fick nöja sig med att vara ute på gården och busa med varann. Känner mig inte så mycket bättre idag, men febern har gett med sig iaf. Lee ligger troget vid min sida hela tiden...gokillen min. Mike hittar man vid fönstret, sittandes eller ståendes och längtar ut. Han tycker nog att det är förbaskat tråkigt att det inte händer något. Tyson är lika cool som vanligt. Ligger under täcket och sover och gör sig inte besvär att komma fram förns husse kommer hem eller då det vankas mat.

Imorn är jag ledig så jag ska försöka hålla mig lugn och bara kurera mig så den här förkylning försvinner lika fort som den kom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv