onsdag 30 mars 2011

Kvällspromenad i vårvädret

Två kvällar i rad har det varit kanonväder!

Våren har verkligen legat i luften. Det har inte ens blåst. Jag och Berit for ut till flygfältet ikväll. Titta vad underbart när man ser GRÄS!! Tänk va bra det kan vara om man plogar :) Var supertorrt på nästan hela fältet.



Grabbarna utnyttjade ytorna till max och härjade hej vilt mellan varven.


Berit och jag har konstaterat att Connor inte är någon vanlig sheltie. En av hans små egenheter är nämligen att gå och leta upp isflak, stora som små, och springa runt och bära på dom.


Berit ville att jag skulle försöka knäppa kort på Connor när han ställde upp sig. Lättare sagt än gjort när hela skocken var med. Fick till tre bra, men nu kommer jag inte ihåg vilka det var...
Jag chansade :) Berit ringer väl om ja lagt ut fel ;)






Finaaste grabbarna -Tyson & Connor

Avslutar med en bild på mitt hjärta!
Älskade Tommy Lee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv