söndag 22 april 2012

Fredag


Anna var sjukt rolig som huvudpersonen som tog oss igenom hela musikgymnasiets slutproduktionsshow. 

Hej hopp!

Dåligt med uppdatering här under helgen..haft fullt upp. Uppdaterar därför dag för dag här så slipper det bli ett enda långt inlägg. Blogger har ju ändrat utseende så det krånglar lite med korten om ja lägger in för många.. 

I Fredags så bjöd Eva & Christer (Tobbes pappa & fru) oss på musikgymnasiets slutproduktion. Eva är rektor där och dom hade ordnat tillsammans med Restaurangprogrammet en show & tre rätters middag. Eleverna var jätteduktiga. Dom sjöng ganska många rocklåtar, men även musikallåtar & 80-talslåtar. En skön blandning! Nästan bara såna ja gillar :) 




Eva & Tobbe


Agnes


Tobbes lillesyrra Agnes skulle ha nån uppvisning under lördag/söndag så hon var på genrep med sin grupp men kom och kikade med oss på slutet.

Å hon hade sån tur så att hon kom precis till den sjukt goda desserten.

Krämig chokladbrownie med vaniljpannacotta, hallonsås & färska bär.

MUMS! säger jag bara. 

All mat var kanon. 
I min iver att äta så glömde jag tyvärr ta kort på förrätt och huvudrätt. När desserten kom så var jag väl så pass mätt att jag kunde ta nåt kort haha.. ;) Tyvärr så glömde jag även att ta ett kort på Christer. 

TACK för en trevlig kväll! 

Mysigt att gå och kika på sånt där tycker jag..man får lite minnen från när man själv gick på gymnasiet och fixade middagar till olika saker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv