måndag 16 april 2012

Välkommen Måndag!

Ny vecka, nya möjligheter, ny energi!
Hur kunde jag då vakna och vara dödstrött imorse när klockan ringde 5.30?

Dagen på jobbet gick fort. När jag kom hem så gick jag och grabbarna en promenad i solen längs åkrarna. Mike hade en massa spring i benen idag och det såg så härligt ut när han gled fram på dom gula fälten. Härligt väder!

Tommy Lee & Mike kör race över ängarna.

Mike försökte få igång Lee som tröttnar bra mycket fortare än Mike på deras "jaga" lekar. Han smyger fram för att till slut gå till attack. Lee är måttligt road och strosar på som min lilla Ferdinand som han är och bara njuter.

När vi kom hem så trodde jag att jag skulle känna mig piggare. Men icke. Så jag och Mike tog en eftermiddagslur på soffan. Jag brukar göra det kanske 2ggr/år. Så nu hoppas jag att jag klarar mig ett bra tag framöver ;) Luren gjorde iaf sitt och nu är jag pigg igen.

Dags att laga lite middag.
Kycklingsoppa får det bli idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv