onsdag 18 april 2012

Sommarsulor på!

Mosters favoriter!
Dom två absolut finaste ungarna jag vet.


Här visas stolt dom nya tatueringarna upp.

God kväll!

Idag efter jobbet så åkte jag och hundarna till Edsbyn. Vi packade in alla saker som syrran ska få av mig nu när ja flyttar. Så vi började med att åka dit och lämna av alla grejjer. Det bästa med det var ju att jag fick träffa goungarna. Tänk att man kan tycka om nån annans barn så himla mycket. Hur blir det då när man får egna?


Mormor lagar älggryta till hungriga mig och mamma.


När alla saker var avlämnade så åkte jag till mormor och morfar.
Mormor bjöd på älggryta och ingen gör den så god som hon. En av mina favvorätter ända sen jag varit liten. Det har alltid varit min önskemat varje gång vi ska dit och äta och sova över ;) Gissa om hon hade två svart-vita svansar efter sig hela tiden. (Fast bara till morfar kom, för dom vet vilken man ska fjäska för.. ;)


Min fina mamma!

Mamma var också ditbjuden eftersom pappa jobbar kväll den här veckan. Kul att träffas för man gör det alldeles för sällan.


Världens snällaste morfar.
Jag tror faktiskt inte att han kan bli arg. På riktigt.

Morfar var snäll och hjälpte mig att byta till sommardäck. Så nu är sommarsulorna på. Känns sådär när det snöar titt som tätt. Å speciellt nu när man åker fram och tillbaka till Gävle så mycket. Men nu är jag bara Bollnäsbo i 12 dagar till. 12 dagar! Sjukt va fort det har gått. Det ska verkligen bli skönt att slippa åka fram och tillbaka så mycket.

En dag i Edsbyn var precis vad jag behövde :)
Nu ska jag kika lite på tv innan jag ska sova.

1 kommentar:

Bloggarkiv