tisdag 24 april 2012

Överraskad?

 Helene & Alex


 Jocke, Tina & Malin. 
Om ni undrar över Malins lite roliga min så 
är det för att jag knäpper precis då hon vänder sig om.. ;)


Godmidnatt!

23.59 är klockan men jag måste få berätta vilka otroligt gulliga människor jag har i mitt liv.
Jag, Annika och Malin hade bestämt att vi skulle gå ut och äta ikväll eftersom det är min sista vecka i Bollan nu. Annika och jag kom före Malin till Kina eftersom hon var sen och skjutsade Jocke någonstans..

Helt plötsligt så kommer Helene in...och Tina..och Jocke...och Alex. Så det blev ett helt agilitygäng innan det var färdigt. Gissa om jag blev paff!  Dom bjöd mig på mat och gav mig en jättefin blomma. En miniorkidé. Ååå...ja som älskar orkidéer. Jag fick även Kärleksboken "- eftersom du flyttar för kärleken", sa Malin. 

Jag känner mig alldeles rörd.
Tusen tusen tack för en jättetrevlig kväll med mycket skratt, god mat och det absolut bästaste sällskapet!
Ni är guld värda!!

 Orkidéen fick ta plats på köksbordet.

 Kärleksboken.
Liten men full av kärlek :)


 "Lycka till med allt Önskar Agilitygänget"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv