onsdag 18 april 2012

Knäppa, knäppa lilla Lee.

Igår kväll så gick vi kvällspromenden med B & gänget. Ganska lugnt tempo på hela högen. Hennes hade varit iväg och busat på dan och L & M var nog fortfarande ganska nöjda efter agilitypasset tidigare på dan. Kommer sakna våra kvällspromenader. Berit är en blandning av en kompis och en extramamma på nå vis. Hon lär ju dööö när jag skriver det haha..jaja. Vi kan prata om det mesta iaf och även om hon fortfarande inte gillar att jag flyttar så vet jag att hon är glad för min skull :)

Å Lee som är så krånglig med folk men dom människor han älskar, dom älskar han fullt ut! Å han visar det verkligen. Berit är en av dom. Nästan i slutet av varje promenad så brukar han allt för ofta börja gå "fot" med Berit. Utan att hon har bett om det. Å så kan han gå hur länge som helst. Utan uppmuntrande ord, belöning etc. Min lilla knäppis! Man blir lixom tvungen att köra bort honom till slut för att han ska sluta. Igår slog han t.o.m till och gick i fot possition på höger sida(!). Visste inte ens att han kunde det.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv