måndag 9 april 2012

Röste runt

Ikväll gick vi röste runt med Annika & gänget.

Mysig väg genom åkrar, förbi gårdar och fina vattendrag.

Vi tog en tur ner till badplatsen och vände. Sky låg först och visade vägen.
Lee, Takida, Mike.

Lee hittade som alltid pinnar längst vägen som han självfallet var tvungen att bära med sig.

Vi avslutade med en tur ner på "Öa" som Annika kallar det. Lee tog sig årets första dopp medans Mike nöjde sig med att spana ut över vattnet ifrån en sten.



Godkväll!

Planen idag var att efter jag hade slutat jobba så skulle jag hem och äta och sen skulle det bli ett agilitypass med hundarna. Duscha och packa undan lite saker. Jag kom hem, och jag åt mat...sen sprack det ;) Pratade med min favorit i gävle en sväng och hann bara lägga på så ringde Annika. Hon lyckades övertala mig att ta en promenad runt Röste istället för att träna. Så efter en lång härlig promenad så kunde jag åka hem med två väldigt nöjda grabbar. Båda två ligger som slipsar nedanför mina fötter just nu. Så vi skjuter upp det där agilitypasset till imorn istället.

Nu har jag precis tagit en varm skön dusch. Sugen på nå gott men som tur är har jag ingenting sånt hemma. Lätt att vara nyttig ibland ;) Nu ska jag surfa lite resor för Tobbe har lovat mig att vi ska åka utomlands i höst, tjihoooo!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv