måndag 23 april 2012

Hej Måndag!

Dagens jobbpass är avklarat. Tvättar lite innan jag Annika & Malin ska ner på stan och äta. Passade på att surfa runt lite undertiden som tvätten snurrar i maskinen. Älskar när man hittar bra träningsvideos på internet...man kan känna sig så inspirerad att träna efteråt. Nån som jag inte alls har tyckt varit så märkvärdig tidigare trots att hon har varit med i landslaget är Isabelle Emanuelsson. Missförstå mig rätt, hon är grymt duktig, annars hade hon aldrig hamnat i landslaget från första början. 

Men vissa personer fastnar man lite extra för. Man stannar upp och kollar när dom kör och bara njuter för att det kan vara så snyggt. Jenny har alltid varit en sån för mig. Likaså Stina Mattsson..har alltid älskat att kolla på Vincent. Även fast det har blivit diskar så har delar av loppen varit såååå snygga. Men Isabelle har inte varit en sån för mig.

Förns nu.
Jäklar säger jag bara vad hon och Noa kör fin agility nu.
Kommer nog stanna upp och kolla lite extra nästa gång ja ser dom köra ..
Finland kanske har gjort gott.. :) 

Titta & njut! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv