söndag 22 april 2012

Söndag

Tomt i lägenheten utan mina grabbar..

Idag har det varit en riktig slösöndag. Sov sjukt länge eftersom det blev ganska sent igår. Gick en sväng med hundarna imorse och sen har jag och Tobbe legat och kikat på tv hela dagen. Var ner på Izaks corner och åt pizza bara. Dom har föresten sjuukt goda pizzor!! Sen blev det slöa framför tvn igen...så idag känner jag mig som en riktig soffpotatis ;) 

Runt sex så åkte jag ensam mot Bollan. Ska jobba och imorn kommer bovärden och kollar så det inte har blivit nå skador på lägenheten. Så ikväll har jag packat och fixat lite här hemma. Börjar bli tomt här inne nu..Å eftersom hundarna är kvar med Tobbe i Gävle så känns lägenheten ännu tommare.

Imorn börjar min sista jobbvecka innan jag flyttar helt och byter jobb. Känns superkonstigt att jag inte ska jobba där nå mer. Men ändå spännande med nytt :) 

Nä nu är det dags att sova. God natt allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv