tisdag 10 april 2012

Mmm.. önskade jag hade en godisburk
ifrån Hemmakväll hemma hos mig ikväll ;)

Morsning korsning!

Efter ett antal snoozningar imorse lyckades jag pallra mig upp. Herregud vad jag önskar att jag var en morgonmänniska. På jobbet ordnade det iaf till sig och jag fick mycket gjort. Eftersom jag slutar snart så vill jag sälja bort och ordna upp allt inför sommaren. Städa bak på lagret m.m. Idag fick jag ut nästan alla sommarsaker. Förhoppningsvis blir jag klar med frukten tidigt imorgon och kan då få ut resten. Det vore himla skönt!

När jag slutade jobba idag så åkte jag och hundarna till skogen. Gick en skön promenad innan vi åkte till klubben och tog ett agilitypass. Eftersom det hade regnat idag så var det ganska halt. Så vi fokuserade på kontaktfält och självständighet där.

Nu har vi tvättat och bytt sängkläder. Lee kräktes lite i sängen(!) idag..typiskt. Jag som nyss bytt sängkläder. Det enda som är bra med det är väl att jag får lägga mig i nybäddat ikväll ;) Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv