söndag 22 april 2012

Torsdag

Det var jag och fåglarna på soptippen i torsdags...


I torsdags fick jag ganska mycket gjort här hemma innan jag började jobba.
Jag ståda ur det sista och åkte med allt som skulle slängas till soptippen. Det var jag och typ miljoner fåglar där...

Sen åkte jag och lämnade några stolar till Mats. Hur kul som helst att träffa bästaste Tyson igen. Fy vad jag saknar honom ibland. Han blir så sjukt glad när man kommer. Finns ingen finare och bättre liten terrier än honom!!

Åkte och tränade ett kort pass agility med hundarna också. Gillar 10-minuters passen. Känns som att dom ger mest när man nöter säkerhet på hinder och signaler. 

Sen var det bara att åka och jobba innan jag och hundarna for ner till Gävle igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv