tisdag 17 april 2012

Inspiration på morgonkvisten

Godmorgon!

Ställde klockan på 7.30 idag när jag börjar sent. Vaknade till min förvåning pigg och utvilad.
Så nu har vi hunnit gå en kort promenad, duschat och kikat på en massa duktiga hundar på yotube.




Häftigt att se hur dom verkligen ger allt! Även om man sitter med hjärtat i halsgropen en del under videon.




Tycker det är roligt när dom gör såhär där man verkligen kan se vart man tjänar tid och på vad. Är det en sväng, ett upplopp, små delar i hela loppet eller är bara den ena hunden bättre än den andra helt enkelt?



Jenny är ju som alltid grym och jag hittar alltid inspiration till att träna när jag kikar på hennes videos.


Nu ska jag fixa mig iordning och träna mina egna två litegrann.

Ciao!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv