fredag 29 april 2011

Grillmästare :)

Jobbade 7-18 idag. Å efter att ha jobbat nästan två veckor i sträck, med tre dödsdagar i påsk så kändes det mer än underbart när jag stämplade ut 17.59 idag. Yes ja smet hela 1 minut tidigare ;) Å bäst av allt - jag är ledig hela helgen!!!!!

Firade genom att grilla med Mats. Oxflile & grillspett. Sen bjöd Mats mig på glassdrinkar som han hade gjort. Smarrigt! Pillan & Fred kikade förbi en sväng ikväll också. En fredagkväll som var precis vad jag behövde just nu. God mat, trevligt sällskap & nu soffmys med världens goaste hundar. Nu laddar vi för en helg med sovmorgon, hundträning & ja, allt som faller mig in. Jag har nämligen inte ett enda måste, eller grej uppbokat. SKÖNT!

1 kommentar:

  1. Men jag finns tillgänglig om du känner för sällskap bruttan!

    SvaraRadera

Bloggarkiv