tisdag 12 april 2011

Inspiration

(Bilden tagen ifrån google)

Anja Lehtiö & Pray är ett ekipage som jag gillar att titta på när dom kör. Dom inspirerar :)


Imorse åkte jag och grabbarna upp på klubben. Vi tog en lång promenad innan vi tränade ett ordentligt pass agility. Solen kikade fram och när vi hade varit ute på den sista promenaden så hade Laila kommit upp. Vi pratade och disskuterade olika saker gällande klubben och lite annat. Sen kom även Malin en sväng så då pratade vi en massa med henne. Sen ringde Berit och ville att vi skulle träna. Så jag kom inte hem förns närmare fyra. Snacka om hunddag :)

Efter jag ätit mat kunde jag inte släppa alla tankar från imorse. Så nu har jag spånat fram ett förslag, Annika tyckte det lät jättebra. Så jag ska ta upp det på mötet på måndag med sektorn.
Annika och jag disskuterade även en massa andra saker som vi i agilitysektorn har på gång i vår. Snart så ska vi köra igång med allt och det ska bli kul att få genomföra det i verkligheten och inte bara ha det på papper och i huvudet :) Vi har även kontaktat en person utifrån som jag tycker är grym och inspirerar så jag hoppas den personen tackar ja till det vi har frågat om. Längtar tills vi får skicka ut inbjudan och jag hoppas att alla tycker att det är något som sporrar och ger nåt. För det är det som är tanken. Nu kör vi!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Vem ska Bollnäs-gänget få inspireras av? Blev ju nyfiken! :p Tycker att det är dags för film på era agilityträningar. Jag behöver nya övningar! ;)

    SvaraRadera
  2. Längtar tills allt startar och alla dina idéer blir verklighet!!

    SvaraRadera

Bloggarkiv