torsdag 28 april 2011

Planeringsförmiddag

Fm. idag har jag och Annika varit på klubben och planerat lite inför agilitysektorns grejjer. Sky kutade runt på gräsmattan och jag och Annika satt på bron och myste i solen. Underbart :)

Trots att Berit gett mig agilityförbud med Mike till på lördag så gick vi upp och körde slalom, å nåt hopphinder & balansen. Mike ville nämligen inte komma i närheten av planen efter igår. Så jag tror han bara mår gott av att få vara där och köra sånt han gillar emellan gungträningen. Det är roligt att se att han ville springa upp på balansen helst av allt när vi var där. Han älskar verkligen den :) Känns skönt med tanke på att den och gungan ser lika ut på uppfarten...

Nu har jag jobbat hela dagen så nu blir det sen middag. Klockan åtta...har lagat ratatouille...mmm!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv