lördag 2 april 2011

Jobbarhelg, planering av tävlingar & träning

Tommy Lee rockar loss B-)
Ni anar inte huuuur oooootroligt mycket jag längtar tills vi kan köra igång ute nu.

Jag känner mig så fruktansvärt trött den här helgen. Stängde igår på jobbet & öppnade imorse. Höll knappt på att ta mig upp. Ser inte fram emot att jobba 8-30-19 imorgon. Istället för att tänka på att jag är trött så tänker jag bara tänka P E N G A R !

Idag efter jobbet skjutsade jag Mats & Jerry till Holger. Passade på att ta Mike med mig för att stanna till på fältet för lite lydnadsträning. Vi tränade fart & raka skick till rutan från varierat avstånd. Vi har ju inte tränat rutan mer än ett par gånger, så det var nyttigt att stämma av hur vi ligger till. Ska göra upp en liten träningsplan med mål & delmål ikväll tänkte ja. Blir så lätt att man står still och trampar annars. Vi tränade också lite fjärrskiften ute för första gången. Våra brister blev ännu tydligare, men motivationen till att nöta mera inne desto större.

Nu ska jag och grabbarna ut på kvällpromisen innan det är dags att inta soffläge med kalender & träningsbok :) Roligare lördag än så tänker jag inte ha om ja ska orka upp imorn och jobba ;) Vi tar igen den en annan helg helt enkelt :)

1 kommentar:

  1. En annan är ju supernyfiken på er planering! :p Jag måste verkligen tänka Pengar, Pengar, Pengar, just nu när jag jobbar. Vill för det mesta stanna hemma och träna. Eller bra mysa. Ser fram emot att sprätta loss lönen på agilitytävlingar!!! :D

    SvaraRadera

Bloggarkiv