söndag 24 april 2011

Tänk va bra..

...det är med bloggar!

Kände mig jättetrött för en liten stund sedan. Surfade runt på mina favvobloggar där det uppdaterats med filmer, tankar om träning m.m.

Å vips!
Så står jag där i köket med klickern i högsta hugg och tränar fjärrskiften med Mike. Vi har börjar blanda alla skiften utom sitt-stå & stå-sitt. Han gör dom jättefint ofta, men kan slarva med smågrejer. Å ibland chansar han på vad jag ska säga och gör det skiftet som han tror. Not so good. Men det ska vi nog snart få ordning på ;)

Hittade roliga banor & övningar som jag var tvungen att ringa och dela med mig till Annika utav oxå. Så nu har vi några saker att sikta på som vi bara ska få till innan alla tävlingar sätter fart. Till veckan flyttas äntligen alla hinder upp på klubben igen. Ska bli såååå skönt att ha tillgång till hela banan!


1 kommentar:

  1. Det är kanonbra med bloggar!!! Tack för uppmuntrande ord! Just nu är jag taggad till tusen på att tävla igen. Och igen och igen och igen! :p Skrev just i Annikas blogg att vi ska försöka att komma till Rättvik senare i år. Måste bara plocka ett par pinnar till med Azlan! :p

    SvaraRadera

Bloggarkiv