tisdag 5 april 2011

Nu är vi på Gång..

Idag möttes jag och Berit upp för det första av mååååååånga agilitypass detta år.

Det innebär också att Connor-lillskit har debuterat bland agilityhinder. Så kul att dom äntligen har kommit igång. Connor fick lära sig att söka hinder. Ska bli jättekul att följa honom i år. Tror han kan bli riktigt bra nämligen. Han har sån himla härlig attityd. Ni ser ju bara på bilden här under.... han riktigt strålar rätt attityd tycker ja. Mycket jävlaranamma ;)


Mike fick träna att söka hinder och gå på bara mitt verbala komando, även om jag rörde mig i annan riktning. Han klarade det riktigt bra, lite tok nån gång, men mestadels jättefint. Han fick i samma övning även göra ett boxhörn för första gången (tror ja..).

Väldigt givande träning på endast fyra hinder. G R U N D T R Ä N I N G ! ! !

Jag känner mig superladdad nu. Nu kör vi!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv