lördag 23 april 2011

Kalas!

Ikväll var jag på kalas hos Hanna. Hon hade gjort grillbuffé, supergott!! Jag tänkte att jag skulle vara duktig och höll mig till kycklingen och den fantastiskt goda salladen. Det fungerade bra ända tills hon tog fram desserten ;) Jag åkte dit två gånger om. Chokladtårta med hallon & grädde, plus pannacotta med hallon. Typiskt mig. Jaja..är det kalas så är det :)

Bäst ikväll var när Sanna sa till Nina att hon hade träffat Edit tidigare hos Hanna. Problemet var bara att det var två år sen Sanna träffa Nina hos Hanna. Å Edit är bara elva veckor...
Det gick inte riktigt ihop om man säger så ;) Det var nämligen Edla, Ninas andra barn som är två år nu, som Sanna hade träffat. För två år sen. Barn brukar ju växa lite... ;)

Bloggen är riktigt trist nu..inga bilder...batteriet i kameran har tagit slut. Ska skärpa mig så fort jag har jobbat klart mina monsterpass i påskhelgen. Just nu känner jag mig nämligen mer död än levande...

1 kommentar:

Bloggarkiv