måndag 4 april 2011

Våren är här! -på riktigt.

Vardagslyx är att sluta två på måndagar. Jag & B åkte iväg och tog en promenad med gänget. Underbart väder. Solen sken, det var vattenpölar överallt, det luktade illa & hundarna blev döskitiga. Våren är äntligen här!


Idag & imorn ska jag och Mike ner på stan och miljöträna lite. Han är i en liten trots just nu och har bomull i öronen ibland. Plus att han har lagt till en liten störig attityd som jag känner att jag läre ta tag i. Vi hade en liten dust på promenaden tidigare idag och den lille spillevinken försöker först smita undan när han märker att jag blir arg. Men när han märker att jag menar allvar så kommer han. Lite samma tendens som han hade när han var liten. Så nu ska vi ut i störiga miljöer bara för att få träna lite extra på att göra som matte säger och vill. Allmänt hyffs alltså ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv