tisdag 3 maj 2011

Bäst när det gäller

"Skillnaden i fysisk prestationsförmåga blir allt mindre. Det som avgör vem som blir etta och två är den mentala förberedelsen. Skillnaden mellan morgondagens segrare och tvåorna!
Fler och fler använder de senaste och effektivaste träningsmetoderna.
Skillnaden i fysisk prestationsförmåga blir allt mindre. Det som avgör vem som blir etta eller två är den mentala förberedelsen."

Jag funderar på att beställa hem den här boken. Jag tycker den verkar superbra! Julia läser den nu och verkar också vara nöjd.

Jag är lite trött på mig själv och att jag lägger ner alldeles för mycket tid på "fel" sorts människor i mitt liv. Nu är det dags att rensa upp lite. Meningen måste ju ändå vara att man umgås för att man vill, har roligt & trivs i varandras sällskap. Hädanefter ska jag umgås med dom människor som ger mig bra energi & som vill mitt bästa. Inte bara ge till dom som tar och tar... För det tar alldeles för mycket på mig.

Hädanefter ska jag sätta mig själv i första hand!

3 kommentarer:

  1. Beställ den helena, hittils är jag jättenöjd!

    Grattis till mikes utveckling med gungan, grymt bra jobbat!!

    SvaraRadera
  2. Har också kommit till den insikten nu efter alldeles för många år med att ge och ge. Sen älskar jag att ge till de som verkligen uppskattar det för då ger det mig härlig energi också, men precis som du skriver strunta i de som ger dig dålig energi, det är inte värt att lägga ner tid på det.

    SvaraRadera

Bloggarkiv