torsdag 5 maj 2011

Världens bästa farmor fyller år idag!!!

Hipp Hipp Hurra!!!!
Idag fyller världens bästa farmor år.

Min fina famor Ingrid.
För er som inte vet vem det är så är det hon längst till vänster på bilden ovanför.

Hon är verkligen allt en farmor ska vara, jag är lyckligt lottad som har en sån himla fin familj! Farmor har alltid tagit med mig syrran, & Carro våran kusin ut på äventyr. Hon har också alltid varit väldigt modemedveten & det är så roligt att kika på gamla kort från då vi var liten, för vi har alltid så gulliga små dressar, fina klänningar m.m. Å Farmor stod för många fina såna :)
Det var också hon som gav mig den där roliga julklappen "ett brev till mig själv om 10år" Jag öppnade ju mitt i år, vi fick det ju vid milleniumskiftet. Hon har alltid varit så påhittig. En riktig toppen farmor!!!

Grattis på din dag!!!!

1 kommentar:

  1. Helena fan vad duktig du blitt på att blogga. Två inlägg på en och samma dag.. Wooohoo!!

    SvaraRadera

Bloggarkiv