måndag 9 maj 2011

Kan inte låta bli att le

Kan inte låta bli att le. Jäklar i mig vilken hund jag har köpt!! Mike var galen ikväll. På det där bästa galnaste sättet. Å på agilityplan. Ikväll hittade han tekniken i slalom igen och jag bara står och gapar. Körde på övningarna jag hade haft på kursen min ikväll. Jäklar vad det går undan. Kommer bli grymt då vi kört ihop oss!! Det här bli en rolig sommar :)

Självklart körde Lee också. Vi körde handling med fokus på fart, flyt och för att gå in och ta en tajt sväng eller fel tunnelingång. Han var grymt duktig ikväll. Han var också lite galen och gasade järnet. Fast det gör han ju ganska ofta ;) Men idag tog han alla signaler klockrent utan att fråga två gånger. Lillhjärtat!! Jag hoppas vi hittar flytet fort i år....det känns som att det är på väg in iaf :)

Underbar kväll! Jag har haft bara linne hela kvällen fram till nio då jag åkte hem. Sommarkänsla!!!

1 kommentar:

  1. Gud va du är pedagogisk Helena! Kul att kolla på dig när du håller kurs!! Du är grym!

    SvaraRadera

Bloggarkiv