söndag 8 maj 2011

Twilight

Jag gillar inte vampyrfilmer, ailien filmer & liknande..tycker det är mest skit. Därför har jag inte brytt mig om att se Twilight filmerna. Förns nu. I fredags gick den första, på ettan tror jag det var. Jag tyckte den var skitbra!! Snacka om att ändra uppfattning.

Den var så bra så ikväll tänker jag åka och hyra 2:an New moon.
För det är ju det bästa med att upptäcka bra filmer sent. Nu har dom ju hunnit släppa både en 2:a & en 3:a... ;)

Först blir det grillning!

2 kommentarer:

  1. Ha, ha, ja det var verkligen på tiden att du upptäckte dem! Själv är jag ju fan av böckerna! Och filmerna!!! :D

    SvaraRadera
  2. Haha, jag såg själv inte ens första filmen förän ett halvår efter alla andra... ;)
    De är inte vampyrerna som är kul, det är kärlekssagan tycker jag! ^^

    SvaraRadera

Bloggarkiv