torsdag 26 maj 2011

Sommaren är på väg!

Även om det blåser ute så är det supervarmt i luften. Älskar vårat äppelträd på gården just nu, jag tycker det är såå vackert med alla blommor!

Syrénen har också börjat blomma. Man blir alldeles glad av att kika ut.
Det känns verkligen som sommar!!

Jag kom precis hem ifrån stan. Skulle bara fönstershoppa förutom en ny mascara som jag var tvungen att köpa. Det gick väl sådär.. Jag slängde mina converse förra året BARA för att jag skulle vara tvungen att köpa nya iår. Dom gamla började bli trasiga & jag vet att jag skulle känna mig tvungen att köpa nya. Gissa om jag ångrat det?? Jag har känt mig för snål för att lägga 700 spänn på ett par skor just nu. Men så fick jag ett sms imorse att det var 20% på valfri vara om jag visade upp sms:et. Så efter mycket velande & lite övertalning av Hanna som sa att jag ju tjänade på det egentigen om ja ändå skulle köpa ett par nästa månad så slog jag till! Så 560:- fattigare än ja nu ett par converse rikare & mycket nööjdare! :)


Nu ska jag iväg och träna med Berit. Sen kan ni ju bara gissa vad jag ska laga till middag ikväll när ja kommer hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv