söndag 1 maj 2011

Gungan pass 3.


Var upp och körde ett kort gungpass med Mike & Berit. Han går fortfarande inte till eller upp på gungan frivilligt, men så fort jag har ställt honom på uppfarten så börjar han gå framåt. Det är ett stort framsteg på bara tre träningspass. Det känns possitivt även om jag vet att det kommer att ta tid.
(Foto: Mikael Woxberg)

Berit åkte hem efter att vi tränat gungan. Övningen från igår stod kvar så jag körde den några varv med Mike. Jäklar i mig vad fint han börjar gå. Han börjar bli mer säker i signalerna & han letar hela tiden lösningar på hur han ska ta hindrena så effektivt som möjligt utan att riva. Jag gillar att han förbättrar sig själv och letar lösningar utan att jag ska behöva säga till om dom.

Något vi ska tänka på och som jag ska bli mycket bättre på är ordningen och redan innan. Jag har varit slarvig med det & nu är det på tiden att ta tag i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv