onsdag 25 maj 2011

Onsdag

Ny dag - Nya möjligheter!

Godmorgon!
Jag hoppas det här blir en bra dag :)

Träningen igår gick väl inte direkt lysande. Det var en rolig bana, finalbanan från sm för nåt år sedan. Jag fick iaf bra hjälp och det var intressant att se när Jocke tränade svängar med Lee :)

Mike fick träna lite när alla hade kört klart. Jag körde bara lite olika hinder och delar ur banan med honom. Vissa delar gick jättebra och andra sisådär ;) Jag tycker iaf att han börjar kännas säkrare och säkrare i kontaktfälten nu. Å gungan gjorde han flera gånger utan problem igår. Fortfarande inte snabbt. Han kryper över, men jag behöver inte stå alldeles vid gungan utan han klarar av det själv & är inte rädd efteråt. Så just nu är det faktiskt en perfekt gunga för oss :)

2 kommentarer:

  1. Tack för jätterolig träning igår, suveränt att ni fixar så bra banträningar för oss sm-kvalade, riktigt, riktigt nyttigt!!

    SvaraRadera
  2. Han var ju helt orädd för Gungan idag! Ni är så jävla duktiga och jag har övervägt fuskbågarna igen nu. Ska prova det nästa gång så jag får känna efter hur det känns liksom. Om det är bättre för hunden så kanske jag får ge mig:P.. Det är bra med någon som vet vad som är bra iaf:) TACK!

    SvaraRadera

Bloggarkiv