torsdag 5 maj 2011

Lunchdejt med Hanna & promenad med B

Tidigare när ja bodde på stan så lunchade jag och Hanna på stan flera gånger i veckan. Nu händer det väldigt sällan. Däför blev jag extra glad när hon skickade och frågade idag. Jag har egentligen inte råd att lägga mina pengar på det, men idag tyckte jag att jag kunde unna mig en budgetvariant. Så vi åt en myslunch på Krokanen & satt och pratade en massa.

Sen åkte jag hem och hämtade grabbarna mina. Vi for och hämtade upp B, C & C. Vi gick en skön promenad i solen och avslutade promenaden med att gå i lite terräng i skogen.

Vi har haft lite träningsvila i några dagar nu. Mycket nytt som ska smältas så lite vila är nog bra. Ihelgen kommer Sofia hem så då ska vi träna med laget igen.

Nu ska jag iväg och jobba. Kvällspass idag...sen är det bara 1 dag till helg!
s

1 kommentar:

  1. Haha vi har skrivit likadant ju din knäppis. Nu är ditt uppdrag att hålla Annika medveten om att jag är helt och hållet ofitt för att tävla iår. Nästa år kan jag kanske överväga det. Baltazar hoppade och sprang 12 saker idag haha.. Lyckliga jag!

    SvaraRadera

Bloggarkiv