onsdag 11 maj 2011

Fullt upp hela dagen.

Jag som skulle sola idag. Gick inge vidare med det. Jag har haft fullt upp.

Började dagen att åka till soptippen med en massa säckar med skräp. Sen var jag ner på stan och köpte fästinghalsband, satte in pengar på banken & kikade i lite affärer. Åkte hem och städade hela huset, så nu är det rent och fint hemma.

Sen åkte Berit och jag till Brännbergsvägen och gick en långpromenad med hundarna på ca 2 timmar. Älskar att gå där i skogen. Det är lugnt & tyst och man möter aldrig några folk. Ingen björn heller än så länge :) Även om vi har sett att han har varit i farten efter våran gångväg.
Hundarna tyckte att det var lajbans, men efter några ruscher i mördarbacken så slog dom av på tempot ganska fort. Tur det flyter en liten bäck efter vägen, där passade dom på att både dricka & bada.


När jag kom hem så blev jag baksugen. Så det blev både kladdkaka & blåbärskaka. Smarrigt!! Inte så nyttigt, men när jag flyttat så ska jag skärpa till mig. Har tränat ett pass på pilatesbollen ikväll iaf...så det kanske väger upp lite ;)

Tyson har äntligen börjat må bättre & blivit sitt vanliga livliga jag också. Idag var det full fart på promenaden igen. Skönt! Inge kul när nån av dom mår dåligt.

1 kommentar:

Bloggarkiv